lørdag 6. desember 2008

7 sannheter om oss

Det kom en utfordring fra Vikveien om 7 sannheter om oss. Den utfordringen tar vi selvsagt, om enn vi har trengt litt betekningstid på hvilke sannheter vi skal avsløre. Det er ikke alt som passer seg for offentligheten....
He, he;)

1) Steffen er plattfot. Det er ikke jeg... Mine føtter er heller tvert i mot klumpete, og derfor har jeg bestandig gnagsår.

2) Vi har begge dykkerlappen. Steffen fikk dykkerkurs i julegave av meg et år. Et kurs som jeg også hev meg med på. Men han måtte likevel betale deler av kurset selv siden det ble litt dyrere enn det jeg trodde.... He, he..

3) Vi er begge store fan av Madrugada.

4) Steffen og jeg ble sammen 25.juni 1993. Det vil si at Ihne kom til verden på vårt 15.års jubileum. Sent men godt..

5) Vi kom oss nesten inn på U2 konsert en gang. Men siden vi faktisk ikke hadde billetter måtte vi høre på musikken fra gressmatta på utsiden. Men musikken var bra den!!

6) Vi kjøpte oss vinskap i høst. Steffen mener det er den beste investeringen vi noensinne har gjort, med unntak av Ihne selfølgelig.

7) Vi har vært på toppen av afrikas høyeste fjell, men aldri vært i nærheten av Norges høyeste..

Så da vet dere det;)

Ingen kommentarer: