tirsdag 24. november 2009

oppdatering fra høsten

Her kommer endelig noen bilder fra oss igjen. Høsten som nygift har gått fort. Jeg har fått meg jobb igjen, nå på barselavdelingen. Steffen jobber stort sett lange dager, men har ikke alle reisedøgnene som han hadde i fjor. Og godt er det. Ihne vokser med rekordfart. Det skjer utvikling hele tiden der i gården:) Barnehagejente er hun også blitt, og hun stortrives! I oktober reiste vi til Tenerife sammen med mamma, pappa, Vibeke og fam/Ingolf. Det var en veldig bra tur, med mye bading, soling og god mat.. Her kommer noen bilder:



Hvis jeg bare lister meg her bak er det ikke sikkert at noen ser meg...... Ihne virkelig digget Victor under turen vår.

Slik så boligene vi bodde i ut. Våre leiligheter lå på rad og rekke. Veldig praktisk når Ihne våknet før solen var stått opp (bare tok henne i hånda og ruslet over til mor og far, hvor hun ble godt ivaretatt og jeg kunne legge meg igjen..)

Ihne virkelig koste seg i varmen



Sjarmtrollet:)


Og furien...





Vannet var hun helt fortrolig med.





Victor -my hero-








Sandterror. Her ligger jeg på stranda og leser bok. Så kommer Ihne opp fra sjøen kliss våt, ruller seg i sanden før hun kryper opp på meg...















mamma og pappa









Nicolai, godgutten






Legg til video



Her feirer vi bursdagen til mamma. Veldig koselig. Denne feiringen tok vi etter at Ihne hadde lagt seg, så Steffen og jeg spiste på skift.











Ut for å feire bursdag













Tøff i pysjamas - og med smokk!!









Sand er toppen. Dette er noe annet enn sandkassa i barnehagen.















"little Torres"












Legg til video




Bilde tatt før vi dro. Her er første gang hun får lørdagsgodt. Noen små biter med sjokolade. Har aldri sett henne sitte så stille i stolen sin før.... -helt til sjokoladen var spist opp:)














morgenkos med pappa.

















Barnehagejenta.


















Bilde tatt i september. Her er vi på tur med jobben til Steffen. Kjempefint opplegg for både store og små (grilling, hinderløype, øksekasting, leirdueskyting og mer) Ihne liker veldig godt å være ute.
















Ingen kommentarer: