torsdag 26. februar 2009

Lille fine Ihne

Må vel legge ut noen bilder av lille fine Ihne også:) Hun stortrives i de nye omgivelsene sine. Hun sover uten problemer ute i vogna si om dagene. Stor forandring for meg som er vant med å trille og trille for å få henne til å sove. Nå har jeg jo 2-3 timer i løpet av dagen som jeg kan ha hendene fri og få gjort andre ting. DEILIG!! Men det trengs, for det er nok av ting som skal gjøres her.. Ellers skjer det stadig utvikling. Hun krabber nå, og er kjapp i vendingene. Hun reiser seg over alt hvor hun kan holde seg fast, og hun ramler titt og ofte. Da er det litt skriking, men så er det påan igjen....


Ihne kjører over gutta på barseltreffet.



Stas med gå-vogna, spesielt når hun får sitte i den mens pappa kjører



En liten alvorsprat på veien:)



Blid liten frøken






Aktiv liten frøken




Ihne sammen med Ingvild som gikk i klassen min på jordmorskolen og som passet på meg og Ihne da vi lå på sykehuset etter keisersnittet.






Monica gjør seg til for Ihne.. Eller var det omvendt??








Ihne og far.







Ihne og Jarand er gode buser. Men nå er de jo så langt unna hverandre.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Tante si lilletutt :-)
Ho har jo bidd så stor...bra e snart ska på besøk te ho! Kjenne trangen te å lær ho nån triks så ho kan hold føreldran på tå hæv ;-) Neida, gleda me te Bergensturen, ikke lenge te no.
Godt at dåkk har kommet på nett igjen så man kan sjå kor da går me dåkk....savna dåkk masse :-)
Klem fra tante i Oslo

Anonym sa...

for ei nydelig lita snuppa. like blid hele tida eller?;)
vi glæde oss te å møtes igjen. håpe d bli snart.
klem fra oss på tyholt